loading...
تور ارمنستان
آرزو بازدید : 29 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

حضور 800 گردشگر خارجی در جشن انقلاب اسلامی در کیش

 

جشن بزرگ انقلاب با حضور بیش از 800 گردشگر خارجی از کشورهای آسیایی و اروپایی در جزیره کیش برگزار شد

برای دومین سال متوالی در جزیره کیش،معاونت گردشگری این سازمان در یک اقدام به جا و پسندیده بیش از 800 تن از اتباع کشورهای فیلیپین، هندوستان، پاکستان، مراکش، تونس، لبنان، چین، روسیه، اکراین، اتیوپی و سودان عصر شنبه 19 بهمن در جشن بزرگ انقلاب در تالار شهر کیش شرکت کردند.

مهمانان خارجی با همکاری اداره اتباع خارجی سازمان منطقه آزاد کیش و نیروی انتظامی، دفتر امام جمعه و مدیران هتل های میزبان گردشگران خارجی در جشن انقلاب اسلامی که با شکوه خاصی در تالار بزرگ شهر کیش برگزار شد دعوت شده بودند.

در این جشن بزرگ برنامه های شاد، طنز، دف نوازی، موسیقی، شعبده بازی و سخنرانی به زبان انگلیسی اجرا شد که  با استقبال گردشگران خارجی روبرو شد.

همچنین به میمنت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به قید قرعه به 35 تن از گردشگران خارجی هدیه داده شد و در پایان مراسم از تمامی گردشگران خارجی با سرو شام پذیرایی شد.

 

مطالب مرتبط با کیش : کیش ، تور کیش ، تور کیش زمستان 92 ،  تور کیش اسفند 92 ، تور کیش نوروز 93 ، رزرو تور کیش ، بلیط کیش ، تور لحظه آخری کیش ، تور کیش اسفند 92 ، تور کیش نوروز 93 ، تور کیش برای اسفند ماه 

آرزو بازدید : 31 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

تیم فوتبال استقلال تهران در کیش اردو زد

نخستین جلسه تمرین تیم فوتبال استقلال تهران صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور شامگاه سه شنبه در جزیره کیش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اعضای تیم فوتبال استقلال عصر سه شنبه برای برپایی اردوی آمادگی وارد جزیره کیش شدند.

شاگردان امیر قلعه نوعی شامگاه سه شنبه زیر نور ورزشگاه المپیک کیش تمرین سبکی داشتند. قرار است تمرینات جدی این تیم از روز چهارشنبه آغاز شود.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه در یک بازی دوستانه مقابل منتخب جزیره کیش قرار می گیرد.

بنا بر اعلام آبی پوشان پایتخت، اردوی آمادگی این تیم در جزیره کیش تا یکشنبه 27 بهمن ادامه دارد.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه بیستم بهمن ماه در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر، با برتری دو بر صفر مقابل سایپا، جایگاه خود در صدر جدول رده بندی لیگ برتر را حفظ کرد

 

مطالب مرتبط با کیش : کیش ، تور کیش ، تور کیش زمستان 92 ،  تور کیش اسفند 92 ، تور کیش نوروز 93 ، رزرو تور کیش ، بلیط کیش ، تور لحظه آخری کیش ، تور کیش اسفند 92 ، تور کیش نوروز 93 ، تور کیش برای اسفند ماه

آرزو بازدید : 29 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

هتل گاردینا کیش

hotel gardina kish

هتل گاردینا کیش هتلی خوب و تمییز و مرتب می باشد . امکانات هتل شامل : ترانسفر فرودگاهی , سرویس رایگان بازار , بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان , بازدید از کلبه هور و آکواریوم طبیعی  , بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان , بازدید از کشتی یونانی و غروب بی نظیر کیش , اینترنت و ایرلس رایگان. خدمات دیگر هتل گاردینا کیش30 درصد تخفیف اتومبیل با راننده و بدون راننده، 50 درصد تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصد تخفیف غواصی بانوان،30 درصد تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،30 درصد تخفیف کرایه دوچرخه، 35 درصد تخفیف کافی شاپ گاردنیا،20 درصد تخفیف رستوران گاردنیا نهار و شام، 40 درصد تخفیف شام هتل داریوش با موزیک.

تور کیش نوروز 93 , تور کیش زمستان 92 , تور کیش بهمن 92

آرزو بازدید : 33 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

هتل ایروان دلوکس ارمنستانسه ستاره

هتل ایروان دلوکس ارمنستان هتلی تمییز و زیبا می باشد که بسیار مورد علاقه و اقامت خانواده ها می باشد . اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند . اتاق جلسه مجهزی هم در هتل وجود دارد .  امکانات لباسشویی و اتوشویی و خشکشویی نیز در هتل وجود دارد که میتوانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مرتب باشید. هتل دارای سونا و اتاق بخار نیز می باشد که زمانی را برای استراحت و آرامش می توانید داشته باشید.

تور ارمنستان نوروز 93 , تور ارمنستان زمستان 92

آرزو بازدید : 22 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

هتل پنتهاوس اند هاستل ارمنستان    سه ستاره

هتل پنتهاوس اند هاستل ارمنستان

هتل پنتهاوس اند هاستل ارمنستان در مرکز مد یعنی شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است . هتل با مجتمع آبشار تاریخی و خانه اپرا فقط پنج دقیقه فاصله دارد . هتل دارای اشپزخانه ای مجهز و اینترنت رایگان می باشد. میهمانان عزیز از میان اتاقهای خصوصی و مشترک اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنند . اتاقها به چیدمانی ساده مبلمان شده اند و دارای فن , سیستم گرمایشی و حمام می باشد . هر روز صبح می توانید صبحانه ای به سبک ارمنی میل کنید . میهمانان و مسافران عزیز می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند. فقط با 15 دقیقه پیاده روی می توانید به میدان تاریخی جمهوری برسید . هتل امکانات اتوکشی و لباسشویی و لاندری نیز دارد . هتل دارای استخر و کتابخانه نیز می باشد. اینترنت به صورت رایگان می باشد .

تور ارمنستان نوروز 93 , تور ارمنستان زمستان 92 , تور ارمنستان بهمن 92

آرزو بازدید : 22 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

هتل گرند استار استانبول


هتل گرند استار استانبولچهار ستاره

hotel gerand star istanbul

هتل گرند استار استانبول در مرکز شهر زیبای استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. هتل به پل بسفر نزدیک می باشد و دسترسی آسانی به خیابان استقلال دارد. اغذیه فروشی ها، مغازه ها، تریاها و رستوران های مختلف در نزدیکی هتل گرند استار وجود دارد. تحویل اتاق، تا ساعت یک بعدظهر امکان پذیر می باشد. امکانات عالی و رفاهی هتل جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، استخر و حمام بخار می باشد که بعضی از آنان فقط با پرداخت هزینه بیشتر امکان استفاده را دارند . رستوران زیبای هتل گرند استار استانبول با بوفه عالی و لذیذ خوراکهای ترکی و بین المللی از میهمانان عزیز خود پذیرایی می کند. صرف نوشیدنی در تریا با چشم اندازی زیبا و تماشای  شهر زیبای استانبول هم امکان پذیر می باشد. همچنین هتل دارای لباسشویی و اتوشویی و خشکشویی و آرایشگاه و فروشگاه و یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که با این خدمات می توانید در کمترین زمان به برنامه کاری خود برسید. هتل گرند استار استانبول امکاناتی را برای میهمانان عزیز معلول در نظر گرفته است تا این عزیزان نیز در مدت زمان اقامت خود در هتل بتوانند از اقامتی به یادماندنی لذت ببرند.
تور استانبول نوروز 93 , تور استانبول زمستان 92 , تور استانبول بهمن 92

آرزو بازدید : 28 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

هتل رامادا پلازا استانبول

 

هتل رامادا پلازا استانبول پنج ستاره

hotel ramada pelaza istanbul

هتل رامادا پلازا استانبول در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است و اقامت شیک و مجللی را در یکی از شیک ترین منطقه های شهر برای میهمانان مهیا کرده است . هتل دارای یک استخربام است . چشم انداز مرکز شهر زیبای استانبول از استخر بام بسیار دیدنی می باشد. میهمانان عزیز در اتاق بخار مرمری و سونا می توانند استراحت کنند و از ماساژ درمانی استفاده کنند. در سان ورزشی هتل میتوانید ادامه برنامه ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشید. اتاقهای هتل به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیونLCD، گیرنده ماهواره پولی و اینترنت تجهیز شده اند. رستوران زیبای هتل با انواع خوراکهای ترکی و بین المللی از میهمانان پذیرایی می کند. رستوران هتل همه روزه باز است و آماده ارائه خدمات می باشد. هتل به دلیل موقعیت بسیار خوب خود، مکان مناسبی برای بازدید گردشگران از مرکز همایشات، نمایشگاه های شهر و محله های زیبا محسوب می شود. هتل امکانات لباسشویی و اتوشویی و خشک شویی نیز دارد که در طول اقامت خود نیز می توانید آراسته و مرتب باشید . همچنین هتل دارای صرافی , فروشگاه و آرایشگاه نیز می باشد . هتل رامادا پلازا استانبول برای میهمانان عزیز معلول نیز تدارکی دیده است که این عزیزان از اقامت خود لذت ببرند و آسایش داشته باشند. خدمات نگهداری کودکان نیز در هتل وجود دارد.

تور استانبول نوروز 93 , تور استانبول زمستان 92 , تور استانبول بهمن 92

 

آرزو بازدید : 28 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

هتل رویال پارک استانبول

 

 

هتل رویال پارک استانبول چهار ستاره

hotel royal park istanbul

هتل رویال پارک استانبول هتلی زیبا با چیدمان و طراحی شیک می باشد هتل دارای امکاناتی مانند: اتاقها دارای سیستم تهویه مطبوع می باشند و دارای عایق صوتی می باشند . هتل دارای لباسشویی و اتوشویی و خشکشویی می باشد که می توانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مرتب باشید. صرافی در هتل وجود دارد که در کمترین زمان می توانید مبادلات ارزی خود را انجام دهید. همچنین خدمات نگهداری کودکان نیز هتل در نظر گرفته است. کافی شاپ و رستوران هتل رویال پارک استانبول با انواع نوشیدنی و دسر و غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

تور استانبول نوروز 93 , تور استانبول زمستان 92 , تور استانبول بهمن 92

 

تعداد صفحات : 58

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 578
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 1,455
  • بازدید کلی : 22,369