loading...
تور ارمنستان
آرزو بازدید : 18 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

 

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

هتل جبل علی دبی با طراحی زیبا و منحصر بفرد در منطقه پالم یا نخل مصنوعی جبل علی واقع شده است. منطقه جبل علی از مناطق بسیار زیبا در دبی محسوب می شود.منطقه ویژه گلف هتل جبل علی مکانی بسیار آرام ودوست داشتنی برای مسافرین تور دبی و همه افرادی که با مقاصد گوناگون به دبی سفر می کنند می باشد.انواع ورزشهای آبی وامکانات متعدد اقامتی وتفریحی باعث تفریح و تفرج بیادماندنی در این هتل زیبا ومجلل در تور دبی می شود.هتل جبل علی برای همه اقشار با امکانات متفاوت جذاب و بیادماندنیست.امکانات هتل جبل علی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابیست که با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق گردشگران تور دبی پاییز 94  ، توریستها ، بازرگانان ، زوجهای جوان , کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات هتل جبل علی بهره مند شوند.

 

 

 

هتل مینا سلام دبی، در منطقه مدینه الجمیرا  و در زمینی به مساحت چهل هکتار در سال  ۲۰۰۳ بنا شده و تمام امکانات و وسایل یک اقامت اشرافی را در کاخی مجلل به همراه دسترسی فوق العاده به پارک آبی وایلد وادی در مجاورت خود برای تمامی سنین برای مسافران تور دبی فراهم می سازد. هتل ۵ ستاره مینا سلام دبی ، هتل زیبا ، رویایی ، مجلل و خیره کننده ، که برگرفته از نام پری زیبای افسانه های عرب است با طراحی منحصر بفرد ، کاخهای سلاطین کهن عرب و مصر باستان را در نظرها تداعی می سازد .در تور دبی تعطیلات پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید. فضای سنتی و تاریخی هتل مینا سلام یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های ۵ ستاره دبی را ارائه می دهد. این هتل دارای هتلداری حرفه ایست و از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان تبعیت می کند .امکانت بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل مینا سلام اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا می سازد.هتل مینا سلام مانند جواهراتی در قلب مدینه جمیرا می درخشد و هتلی سنتی ولی مدرن را تشکیل می دهد و به گفته جهانگردان حرفه ای یکی از لوکسترین هتلهای جهان می باشد.

 

 

 

 

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در منطقه پالم جمیرا دبی با طراحی های خیره کننده است که تحت مدیریت شرکت هتل های بین المللی ریکسوس ساخته واداره می شود.هتل ریکسوس پالم دبی در زمینی به مساحت 75000متر مربع در جزیره نخل و حلال پالم واقع شده است . آرامش مثال زدنی و چشم انداز هتل ریکسوس پالم بهمراه تکنولوژیهای نوین هتلداری گروه ریکسوس هتل ریکسوس پالم را به یکی از زیباترین ومجلل ترین هتل های امارات وامیر نشین دبی نزد مسافران تور دبی دی 94 تبدیل کرده است.فاصله هتل ریکسوس پالم دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها چهل دقیقه و تا مراکز خرید دبی بیست دقیقه است.بدون شک از رزرو هتل لوکس و مجلل ریکسوس دبی بعنوان یکی از بهترین اقامتهای خود در تور دبی یاد خواهید کرد .اتاقهای هتل ریکسوس دبی شامل انواع اتاقهای استاندارد و سوپریور سوئیتهای مجلل و زیباست که در مجموع دویست وسی ویک اتاق و سوئیت را تشکیل می دهد.متراژهای اتاق بسیار متنوع وبزرگتر از استاندارد هتلداریست که با فضایی بزرگ و تختهای شاهانه با دکوراسیون عربی و غربی تزئین شده که با هر سلیقه ای سازگار می باشد.اقامت در این هتل در تور دبی زمستان 94 را از دست ندهید.امکانات هتل ریکسوس دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل وخیره کننده می باشد.فعالیتهای ورزشی روزانه مانند بازی والیبال ساحلی با ملیتهای دیگر هر روز توسط مسئولین هتل برگزار می گردد.والبال ساحلی ، بدمینتون ، تنیس ، جت اسکی ، ماشینهای ساحای ، اسکی روی آب ، سالن بدنسازی و ........از امکانات ورزشی هتل ریکسوس برای مسافران تور دبی به حساب می آید.

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی

آرزو بازدید : 21 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

 

رستورانهای معروف استانبول

 

 

رستوران سان ست گریل استانبول از بهترین رستوران های شهر توریستی استانبول می باشد که در نزدیکی رستوران اولوس 29 و بر روی یک تپه قرار دارد. مسافران تور استانبول که علاقه مند به غذاهای گریل شده هستند می توانند در این رستوران غذای دلخواه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. علاوه بر این در این رستوران انواع غذاهای ترکی , بین المللی و حتی غذاهای ژاپنی سرو می شود و این نشان از متنوع بودن منوی غذایی آن دارد. رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول به دلیل داشتن منوی غذایی متنوع و منظره فوق العاده زیبا بعد از رستوران اولوس 29 استانبول در رتبه دوم بهترین رستوران های ترکیه در نظر گردشگران تور لحظه آخری استانبول  قرار دارد. 

 

 

 

رستوران میلکا استانبول در سال 2005 افتتاح شد و در طبقه آخر مارمارا پرا می باشد . این رستوران زیبا مکانی برای کسب آرامش و استراحت می باشد چرا که با چشم اندازی زیبا و دکوراسیونی جالب محیط مناسبی را برای مسافران و میهمانان تور استانبول خود مهیا کرده است . غذاهای رستوران میلکا استانبول متنوع و لذیذ می باشد و ترکیبی از سبک غذای ترکی و اسکاندیناوی به وسیله آشپزان ماهر این رستوران برای مسافران و گردشگران تور استانبول 94  تدارک دیده شده است. رستوران ملیکا استانبول محیطی مناسب برای خانواده ها می باشد که با آرامش می توانند غذای مورد علاقه خود را میل کنند.

 

 

 

 

مسافران تور استانبول اگر علاقه مند به غذاهای ژاپنی باشند می توانند به رستوران زوما بروند و غذای دلخواه خود را نوش جان کنند.رستوران زوما استانبول دارای دکوراسیون زیبا ، منظره ای بینظیر از تنگه بسفر استانبول و سرویس عالی میباشد که در رده ششم بهترین رستورانهای استانبول قرار دارد.این رستوران شعبه های دیگری در شهرهایی چون هنگ کنگ و لندن و... نیز دارد.رستوران زوما استانبول شامل دو طبقه است. در طبقه بالا کف و نواری برای فضای استراحت است و در طبقه ورودی اتاق ناهار خوری اصلی واقع شده است.در تور لحظه آخری استانبول حتما به این رستوران بروید.

 

 

 

آرزو بازدید : 31 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

 

کاخهای معروف در استانبول

 

 

کاخ بیلربی استانبول

 کاخ بیلربی استانبول در منطقه اسکودار شهر استانبول که در بخش آسیایی این شهر قرار گرفته است ، واقع شده است . سبک ساختمانی این کاخ مربوط به معماری دوران بیزانس در استانبول میباشد . به جز ساختمان این کاخ که جزو آثار تاریخی استانبول به حساب می آید، داخل این کاخ نیز پر از دکوراسیون های زیبا و بی نظیر دوره عثمانی می باشد . دیدار از این کاخ را در تور استانبول زمستان 94 از دست ندهید.این کاخ در قرن 19 توسط سلطان عبدالعزیز بنا  شد. این کاخ پوشیده از گلهای ماگنولیا بوده و در قسمت آسیایی تنگه بسفر قرار دارد. از این کاخ در فصل تابستان و همچنین برای پذایرائی از میهمانان عالی رتبه خارجی استفاده می شده است. در دکوراسیون داخلی این کاخ نقشهای مشرقی و ترکی همراه با تزینات غربی به کار برده شده است .  این کاخ همه روزه بجز روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

کاخ بیلربی استانبول

 

 

کاخ ییلدیز یکی از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول و دیدنیهای ترکیه، متشکل از دربارها و یک مسجد می باشد که در قرن 19 میلادی توسط سلطان عبدالمجید دوم ساخته شد. حیات این کاخ یکی از زیبا ترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر را تشکیل می دهد.در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهایی که سلاطین در آن اقامت داشته و خوش گذرانده اند به نام ساختمان شاله قرار گرفته است. این ساختمانها در داخل یک پارک با گلهائی که از نقاط مختلف دنیا گردآوری شده، قرار گرفته است. این پارک همه روز جز روزهای سه شنبه جهت بازدید عموم در تور استانبول پاییز 94 باز می باشد.

 

 

 

 کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول از قصرهای پیشین عثمانی است که در تنگه خلیج بنا شده است جایی که بهترین و مناسب ترین مکان برای ساخت قصر و کاخ بزرگان به شمار می رفت. این کاخ در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول واقع شده است. این کاخ به دستور سلطان عبدالعزیز و توسط معمارهنرمند سرکیس ، در سال  1871 میلادی ساخته شد. در تور استانبول تعطیلات پاییز 94 حتما از این کاخ دیدن کنید.کاخ چراغان استانبول از معماری بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار بود و قدمتی تاریخی دارد که  با چوب ، سنگ های مرمر ، ستون های حجاری شده ، فرش هایی نفیس و مبلمانی که در ساخت آن از  آب طلا و صدف استفاده شده  و با درهای معبد گونه طراحی و تزیین شده. متاسفانه این بنای باشکوه در سال 1910سوخت و تا مدت ها بعد به ویرانه ای تبدیل شده بود. در نهایت پس از تعمیرات و رسیدگی به ساختمان این کاخ مجلل و افزودن تاسیساتی خاص ، این کاخ به هتلی 5 ستاره تبدیل گشت و امروزه علاقه مندان تور استانبول به بناهای تاریخی و گردشگران تور استانبول از آن بسیار استقبال می نمایند .

کاخ چراغان استانبول

 

آرزو بازدید : 19 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

 

 

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود ، این هتل تا میدان تکسیم 100 متر فاصله دارد و در چند قدمی آن ، رستوران ها و مغازه های خیابان استقلال قرار دارد. هتل میدتاون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و خیابان پر جاذبه استقلال واقع شده است و تنها 4 دقیقه تا  ایستگاه متروی تکسیم و 3 دقیقه تا ایستگاه ترامو فاصله دارد. هتل میدتاون دارای 80 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، میز کار، حمام مدرن، دمپایی، بطری آب آشامیدنی رایگان و ... برای گردشگران تور استانبول تعطیلات دی 94 می باشند. این هتل  تا جاذبه گردشگری کاخ دلمه باغچه 15 دقیقه و تا برج گالاتا 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین فرودگاه بین المللی آتاترک نیز در 19/3 کیلومتری هتل است.

از امکانات هتل میدتاون استانبول در تور استانبول می توان به رستوران، بار، روم سرویس، ترانسفر اتومبیل، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، خدمات اتاق وی آی پی، اتاق جلسه، واکس، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، آسانسور، روزنامه، اتاق پاک و ...

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

 

آرزو بازدید : 20 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

 

هتلهای پنج ستاره استانبول

 

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در مجاورت سواحل دریای مارمارا در یسیلکوی واقع گردیده است هتل سینار در سال 1958 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون به جهت مهمان نوازی، جوی گرم و صمیمی و خدمات عالی شهرت فراوانی پیدا کرده و لحظات خوشی را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. از امتیازات این هتل وجود انواع مختلف رستوران های مدرن، قدیمی و معروف در اطراف هتل می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی ، ترکی بی نظیر سرو می شود. در چهلمین سالگرد تاسیس این هتل در سال 1998، اتاق های کنفرانس و همایش این هتل به 8 اتاق ارتقاء پیدا کرد. این هتل تا فرودگاه، مرکز تجارت جهانی و مرکز خرید حدود 5 کیلومتر فاصله دارد. ساختمان  اصلی هتل سینار دارای 128 اتاق استاندارد است که مساحت آن حدود 28 متر مربع می باشد. اتاق های با تخت های کویین، رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ می باشند که مناسب با سلیقه میهمانان تور استانبول پاییز 94 انتخاب می شوند. تمامی اتاق ها مجهز به به تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، سیستم آلارم، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار و ... می باشند.در تور استانبول تعطیلات پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید.

از امکانات هتل سینار استانبول می توان به باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر، تراس، صبحانه در اتاق، خدمات فکس و کپی، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، آسانسور، لاندری، اتوکشی ، اینترنت پرسرعت و ... اشاره کرد.

هتل سینار استانبول

 

هتل سلطان هان استانبول

هتل سلطان هان استانبول از جمله هتل های پنج ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار می باشد از این رو آن را از دیگر هتل های استانبول متمایز کرده است هتل سلطان هان استانبول در مجاورت مسجد آبی قرار دارد و نزدیک به بازار بزرگ خطوط تراموا می باشد این هتل شامل 40 اتاق می باشد که تمامی اتاق های هتل بسیار راحت و تمیز است و دارای شیشه های دوجداره می باشد که از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کنند و سبب می گردد مسافران تور استانبول آرامشی خاص را در این هتل تجربه نمایند.در تور استانبول دی 94 حتما این هتل را امتحان کنید.

از امکانات هتل سلطان هان استانبول می توان به سونا ، لابی ، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت در لابی ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت در واحد ، گشت درون شهری و برون شهری برای میهمانان تور استانبول ، نمازخانه ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رايگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد اشاره کرد.

هتل سلطان هان استانبول

 هتل سلطان هان استانبول

 

آرزو بازدید : 17 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

بلیط آنکارا

فرودگاه بین المللی اسنبوگای آنکارا در فاصله 15 مایلی شهر واقع شده که 26 ایر لاین در این فرودگاه مشغول فعالیت می باشند . فرودگاه اسنبوگا به 58 شهر مهم پرواز مستقیم داشته و در هفته 889 پرواز داخلی و 259 پرواز بین المللی در این فرودگاه انجام می پذیرد. مهم ترین پروازها از تهران به مقصد آنکارا و بالعکس ترکیش ، ایران ایر ، لوفتانزا و ماهان می باشند .

بلیط هواپیما خارجی آنکارا با ایرلاین ماهان

مدت زمان پرواز تهران آنکارا با ایرلاین ماهان 2 ساعت و 37 دقیقه می باشد و فاصله هوایی تهران تا آنکارا 1697 کیلومتر است. در روزهای یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه در ساعات 5:30 و 7:30 و 11:00 پرواز تهران انکارا با ایر لاین ماهان صورت می گیرد.

  

 

 

 

 مسیر تهران آنکارا

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط هواپیما آنکارا اسفند 94

قیمت بلیط هواپیما آنکارا بهمن 94

قیمت بلیط هواپیما آنکارا ژانویه 2016


بلیط آنتالیا

فرودگاه آنتالیا (AYT) یکی از بزرگترین فرودگاهها در ترکیه است. این فرودگاه در 13 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دارای هر دو پروازهای داخلی و بین المللی است. مدت زمان پرواز تهران آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه و فاصله هوایی 1863 کیلومتر می باشد. پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا و پروازهای ترک در آنتالیا فرود می آیند. باید توجه داشت که فاصله بین اسپارتا تا آنتالیا حدود 3 ساعت می‌باشد.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
875 تهران آنتالیا دوشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا دوشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا دوشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا سه شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا سه شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا سه شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا جمعه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا جمعه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا جمعه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا جمعه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا یکشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا یکشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا یکشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش

 

 

مسیر تهران آنتالیا

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط هواپیما آنتالیا اسفند 94

قیمت بلیط هواپیما آنتالیا فوریه 2016

قیمت بلیط هواپیما آنتالیا ژانویه 2016

قیمت بلیط آنتالیا دی 94

قیمت بلیط آنتالیا ژانویه 2016

آرزو بازدید : 22 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

بلیط ازمیر

فرودگاه عدنان مندس در 7000 کیلومتری ازمیر واقع شده است و فاصله هوایی تهران تا ازمیر 2174 کیلومتر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین پگاسوس

بلیط به مقصد ازمیر با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین اطلس جت 

بلیط هواپیما به مقصد ازمیر با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز ۸ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین ترکیش

بلیط به مقصد ترکیه با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین لوفت هانزا 

بلیط هواپیما به مقصد ترکیه با ایرلاین لوفت هانزا و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت ، فرودگاه مونیخ ، فرودگاه ازمیر می باشد.

 

 

 

مسیر تهران ازمیر

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط هواپیما ازمیر بهمن 94

قیمت بلیط هواپیما ازمیر اسفند 94

آرزو بازدید : 23 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

بلیط شانگهای

مدت زمان پرواز تهران شانگهای 8 ساعت و 30 دقیقه و فاصله هوایی آن 6396 کیلومتر می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ایرفلوت

بلیط به مقصد شانگهای با ایرلاین ایرفلوت مدت زمان تقریبی پرواز ۱۴ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه مسکو روسیه ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین قطرایرویز

بلیط هواپیما به مقصد شانگهای با ایرلاین قطرایرویز و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین امارات

بلیط به مقصد شانگهای با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ترکیش

بلیط هواپیما به مقصد شانگهای با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۲۹ ساعت و مسیر پروازی آن فرودگاه سابیها یا آتاتورک استانبول ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین اتحاد

بلیط به مقصد شانگهای با ایرلاین اتحاد و مدت زمان تقریبی پرواز ۲۶ ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران شانگهای دوشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای دوشنبه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای سه شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای سه شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران شانگهای سه شنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران شانگهای سه شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای چهارشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:00 10:25 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای پنجشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای جمعه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای جمعه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
077 تهران شانگهای جمعه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران شانگهای جمعه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای یکشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران شانگهای یکشنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
489 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران شانگهای

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط هواپیما شانگهای اسفند 94

قیمت بلیط هواپیما شانگهای بهمن 94

قیمت بلیط هواپیما شانگهای فوریه 2016

آرزو بازدید : 17 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)
هتل گلدیس کیش

هتل 2 ستاره گلدیس کیش در سال 1369 در بلوار ایران بنا شده است و از هتل های قدیمی جزیره زیبای کیش می باشد. رستوران این هتل انواع غذاها را برای میهمانان تور کیش سرو می کند. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش :

اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال ، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و...

نشانی هتل گلدیس کیش : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل 2 ستاره گلدیس کیش

هتل 2 ستاره گلدیس کیش


هتل قائم کیش

هتل 2 ستاره قائم کیش در مرکز جزیره کیش واقع شده است. این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش 80 اتاق و 240 تخت دارد. هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران استفاده می کنند. این هتل از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و بازارها را دارد و می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای مسافران تور کیش باشد.هتل قائم کیش روبروی بازار زیتون قرار گرفته است.

نشانی هتل قائم کیش : بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش


هتل 2 ستاره قائم کیش

هتل 2 ستاره قائم کیش


نمایی از هتل 2 ستاره قائم کیش

نمایی از هتل 2 ستاره قائم کیش


تصویری از هتل 2 ستاره قائم کیش

تصویری از هتل 2 ستاره قائم کیش

مطالب مرتبط :

آرزو بازدید : 19 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)
هتل لوتوس کیش

هتل 3 ستاره لوتوس کیش در سال 1383 در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع بنا شد و در سال 1390 بازسازی گردید. این هتل در مجموع از 72 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه کیش در فاصله 8 دقیقه ای و اسکله تفریحی 10 دقیقه با هتل فاصله دارد. معماری این هتل به شکل معماری دوره هخامنشیان طراحی شده است. اطراف این هتل را فضای سبزی به مساحت 1200متر مربع احاطه کرده است که مکانی برای آسایش بیشتر مسافران تور کیش به حساب می آید.

امکانات هتل لوتوس کیش :

تاكسي سرويس، ترانسفر رايگان فرودگاه، لابي، ماهواره، نمازخانه، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، صندوق امانات اختصاصي، پاركينگ سرپوشيده، كافي شاپ و... می باشد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش


هتل 3 ستاره لوتوس کیش

هتل 3 ستاره لوتوس کیش


هتل گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و با ظرفیت پذیرش 200 نفر در جزیره کیش بنا شده است. این هتل در مجموع دارای 60 اتاق می باشد. یکی از امکانات هتل برای میهمانان تور کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها و نیز خدمات رایگان صبحانه و ترانسفر رفت می باشد. در فاصله 7 دقیقه ای از این هتل دریا واقع شده است. نزدیکترین بازار کیش به این هتل که حدوداً 5 دقیقه فاصله دارد بازار ونوس می باشد.

امکانات هتل گراند کیش : رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، لابی، تلویزیون، یخچال و ... می باشد.

 

هتل گراند کیش

 

هتل گراند کیش


هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش

تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل گراند کیش

تصویری از هتل گراند کیش

 مطالب مرتبط :

تعداد صفحات : 58

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 578
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 1,462
  • بازدید کلی : 22,376